Menu
Město Sadská
Město Sadská

Ve dnech 7.5. až 17.5. bude z důvodu stěhování zcela uzavřen stavební úřad!

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

4. Základní informace k životní situaci

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Vzdělávací zařízení s právní subjektivitou (právnická nebo fyzická osoba).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o akreditaci na doporučeném formuláři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, který musí obsahovat tyto náležitosti, dle typu podané žádosti (profesní kvalifikace nebo čistá rekvalifikace) se mohou mírně lišit:

  • identifikační údaje,
  • doklad o zaplacení správního poplatku,
  • doklad o oprávnění k poskytování vzdělávacích služeb,
  • název rekvalifikačního programu,
  • název pracovní činnosti,
  • profil absolventa,
  • vstupní předpoklady,
  • forma vzdělávání,
  • rámcový rozvrh hodin výukového dne,
  • způsob ověření získaných znalostí a dovedností, složení zkušební komise (v případě dílčí kvalifikace autorizovaná osoba),
  • učební plán,
  • učební osnovy,
  • popis průběhu praktické výuky,
  • seznam literatury,
  • údaje o garantovi,
  • údaje o lektorském sboru,
  • popis materiálního, technického a prostorového zabezpečení,
  • informace o evidenci dokumentace,
  • vzor osvědčení o rekvalifikaci / potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Písemnou žádost o akreditaci, včetně dokladů, které tvoří přílohu žádosti (např. doklad k poskytování vzdělávacích služeb).
V průběhu I. pol. roku 2015 bude možné žádost podat v elektronické podobě přes Informační systém pro akreditace; aktuální informace naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
V současné době je publikována Databáze udělených akreditací, která je součástí Informačního systému pro akreditace.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Doporučené formuláře pro podání žádosti naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Formuláře jsou rozlišeny dle typu žádosti - na profesní kvalifikaci a čistou rekvalifikaci.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek za jednu pracovní činnost (jednu variantu učebního plánu) činí 1 000 Kč; lze jej uhradit převodem na účet nebo kolkovou známkou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta je 90 dnů ode dne doručení žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím elektronické pošty je možné zasílat dotazy k vyplnění žádosti, popř. jiné otázky.
Žádost o akreditaci zatím není možné podávat elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.02.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Praktické informace

Městský úřad Sadská

Provozní doba radnice:

Po: 8:00-12:00, 13:00-17:00
Út: 8:00-12:00, 13:00-15:00
St: 8:00-12:00, 13:00-17:00
Čt: 8:00-12:00, 13:00-15:00
Pá: 8:00-12:30

Pokladní hodiny:

Po: 8:00-12:00, 13:00-16:30
Út: 8:00-12:00, 13:00-14:30
St: 8:00-12:00, 13:00-16:30
Čt: 8:00-12:00, 13:00-14:30
Pá: 8:00-12:00

Telefony:

Ústředna/Podatelna: 325 546 600
Přestupky/Kanc.starosty: 325 546 611
Pokladna: 325 546 609 (610)
Matrika: 325 546 605
Stavební úřad: 325 546 613 (614,615)
Správa hřbitova: 728 142 619
Dílna, doprava: 602 496 028
Městská policie: 800 20 21 21

Další spojení

Email:
info@mesto-sadska.cz
Elektronická podatelna:
epodatelna@mesto-sadska.cz
Datová schránka:
trubtz7

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz.