Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

 

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 8.00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa:

+420 602 194 909

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz byl obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Vítězslav

Zítra má svátek Magdaléna

Aktuální počasí

Počasí dnes:

21. 7. 2019

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 24 až 28°C. Noční teploty 16 až 12°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 5
DNES: 237
TÝDEN: 2475
CELKEM: 633586

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Občan a územní plán (resp. regulační plán) při koupi nemovitosti a přípravě výstavby nebo jiném záměru na využití pozemku

3. Pojmenování (název) životní situace

Občan a územní plán (resp. regulační plán) při koupi nemovitosti a přípravě výstavby nebo jiném záměru na využití pozemku

4. Základní informace k životní situaci

Územní plán a regulační plán určují zásady organizace území, stanovují, kde lze stavět, podmínky pro výstavbu a jiné využití území, koordinují výstavbu apod.
Občan se potřebuje ve svém zájmu včas seznámit s podmínkami využití území stanovenými v územním plánu nebo regulačním plánu, zejména:
  • při koupi nemovitosti,
  • při záměru stavět nebo měnit využití stavby či pozemku (např. využít stavbu nebo pozemek pro podnikání).

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci může jednat přímo občan nebo kdokoliv, kdo jej zastupuje.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Ve vlastním zájmu byste si měli zjistit, zda:

  • pro obec existuje územní plán,
  • pro lokalitu, ve které chcete některý záměr realizovat, existuje regulační plán,
  • je území obce dotčeno (ovlivněno) záměry vymezenými v zásadách územního rozvoje kraje a v politice územního rozvoje (tzn. v nadřazených dokumentech územního plánování),
  • pro lokalitu (pozemek) není vydán některý druh územního rozhodnutí (o stavební uzávěře, rozhodnutí o chráněném území nebo o ochranném pásmu).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Zjistěte, zda existují dokumentace uvedené v bodu 06 a z jejich obsahu omezující podmínky pro váš záměr nebo pro využití vámi kupované nemovitosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Potřebné územně plánovací informace zjistíte buď na příslušném úřadu územního plánování (resp. městském úřadu nebo magistrátu), na stavebním úřadu nebo na krajském úřadu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Nejlépe je mít snímek pozemkové mapy nebo alespoň znát číslo pozemku a katastrální území, kde se nemovitost nachází.
Nutné je podat informaci o svém záměru (účel, technické provedení stavby či opatření v území).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

K danému úkonu nejsou potřeba žádné formuláře.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Na příslušných úřadech jste oprávněni zdarma nahlížet do výše uvedených dokumentací a dělat si z nich výpisky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro písemné vyřízení žádosti o informace je 30 dnů (dle správního řádu).
Při osobní návštěvě v úřední dny vám musí být umožněno nahlédnutí do dokumentací.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Při podání informací nejsou stanoveni další účastníci.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Při podání informací nejsou po žadateli požadovány žádné další činnosti.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Poskytnutí informací elektronickou cestou je závislé na vybavení příslušných úřadů.

28. Popis byl naposledy aktualizován

06.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.