Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 10.00 hodin do 12,00 hodin.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa: +420 722 072 770

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz bude obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Emanuel

Zítra má svátek Dita

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Mezinárodní den divadla

Aktuální počasí

Počasí dnes:

26. 3. 2019

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, ojediněle přeháňky od 500m srážky sněhové. Denní teploty 5 až 9°C. Noční teploty 1 až -3°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 707
TÝDEN: 1426
CELKEM: 560903

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti - zaměstnanec

3. Pojmenování (název) životní situace

Pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti - zaměstnanec

4. Základní informace k životní situaci

Zaměstnanec, který je z titulu pracovního vztahu účasten pojištění, je poplatníkem pojistného.

Pojistné u zaměstnance činí 6,5 % z vyměřovacího základu.

Toto pojistné se skládá pouze z pojistného na důchodové pojištění; pojistné na nemocenské pojištění a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti zaměstnanec neplatí.

Pojistné zaměstnanci z příjmu sráží zaměstnavatel a odvádí na účet příslušné okresní správy sociálního zabezpečení, Pražské správy sociálního zabezpečení nebo Městské správy sociálního zabezpečení Brno (dále též "OSSZ/ PSSZ/ MSSZ").

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zaměstnanec, statutární zástupce zaměstnavatele.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Zaměstnanec, jako poplatník pojistného, nemá ve vztahu k placení pojistného žádné povinnosti, tyto povinnosti za něho plní zaměstnavatel - srazí mu ze mzdy (odměny) pojistné, které odvede.

Vyměřovací základ zaměstnance pro odvod pojistného je zároveň i vyměřovacím základem, ze kterého se stanoví dávky nemocenského a důchodového pojištění.

Případné neplacení pojistného ze strany zaměstnavatele nejde k újmě konkrétního zaměstnance, není tím dotčena jeho účast na pojištění a případné poskytování dávky nemocenského a důchodového pojištění.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Mzdový list zaměstnance, který je povinen zaměstnavatel vést; doklad o výplatě mzdy a srážkách ze mzdy.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Česká správa sociálního zabezpečení - okresní správy sociálního zabezpečení/ Pražská správa sociálního zabezpečení/ Městská správa sociálního zabezpečení Brno.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Pracovní smlouva, doklad o výplatě mzdy a srážkách ze mzdy, případně jiné doklady osvědčující účast na pojištění a dosažených příjmech.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Bez použití formuláře.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Jedná se o povinnosti zaměstnavatelů, proto nejsou lhůty k vyřízení stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Zaměstnavatelé.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci nelze řešit elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

20.03.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.