Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 10.00 hodin do 12,00 hodin.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa: +420 722 072 770

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz bude obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Radek

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Mezinárodní den boje za odstranění rasové diskriminace
  • Světový den poezie
  • Mezinárodní den zdravého spánku
  • Mezinárodní den loutkového divadla
  • Světový den Downova syndromu

Zítra má svátek Leona

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Světový den vody
  • Mezinárodní den invalidů

Aktuální počasí

Počasí dnes:

21. 3. 2019

poloj

Bude skoro jasno až polojasno, přechodně až oblačno. Denní teploty 10 až 14°C. Noční teploty 3 až -1°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 1
DNES: 442
TÝDEN: 2537
CELKEM: 557095

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Pokuty uložené příslušným úřadem v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Pokuty uložené příslušným úřadem v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Problémy občanů České republiky v souvislosti s řízením, v rámci něhož je či byla uložena pokuta v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná fyzická nebo právnická osoba (se sídlem v České republice), které byla nebo má být uložena pokuta, anebo zmocněná osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Jednání před úřady cizího státu se řídí právním řádem tohoto státu.
Pokuty, jako sankce za porušení stanovených povinností, upravují různé zákonné normy, většinou se jedná o porušení dopravních předpisů, které je nutno respektovat a dodržovat.
Občan České republiky by měl být informován, jaký právní předpis měl být porušen, resp. jaké jeho ustanovení, a jaká sankce může být uložena, jaké je další řízení v případě, že pokuta není zaplacena na místě, a jaké jsou opravné prostředky.
V případě zaplacení pokuty se doporučuje - vyžádat si u úřadu cizího státu potvrzení o zaplacení pokuty, pokud jej orgán neposkytl přímo.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Občan České republiky se může obrátit na:

  • úřad cizího státu, který vede řízení,

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici:

  • platný cestovní doklad či jiný doklad prokazující totožnost,
  • další doklady žádané úřadem cizího státu.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Nutnost vyplnění příslušných formulářů závisí na konkrétních podmínkách vzniklé situace.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Zastupitelský úřad České republiky za svou součinnost nevybírá žádný poplatek.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Záleží na tom, jaké lhůty jsou v konkrétní věci stanoveny právním řádem cizího státu, resp. rozhodnutím úřadu, který je příslušný k řešení konkrétní situace.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další případní účastníci závisí na konkrétních okolnostech vzniklé situace; mohou to být např. svědci, tlumočník a další.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Případné další činnosti závisí na povaze konkrétní situace a ustanovení právních předpisů cizího státu.
V zásadě je však žádáno podání vysvětlení, relevantních informací apod.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.