Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

 

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 8.00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa:

+420 602 194 909

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz byl obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Magdaléna

Zítra má svátek Libor

Aktuální počasí

Počasí dnes:

22. 7. 2019

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 24 až 28°C. Noční teploty 16 až 12°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 8
TÝDEN: 8
CELKEM: 633605

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

3. Pojmenování (název) životní situace

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

4. Základní informace k životní situaci

Rušením provozu se rozumí elektromagnetické rušení, které zhoršuje, znemožňuje nebo opakovaně přerušuje provoz elektronického komunikačního zařízení, sítě elektronických komunikací, popř. poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb.

Za rušení se nepovažuje povolené sdílení rádiových kmitočtů vysílacích rádiových zařízení nebo vzájemné rušení vysílacích rádiových zařízení provozovaných na základě všeobecného oprávnění, pokud nejsou porušeny podmínky vydaných oprávnění. Takové rušení řeší provozovatelé zařízení využívající rádiové kmitočty dohodou.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Držitel individuálního oprávnění k využívání rádiových kmitočtů nebo provozovatel rušeného zařízení, sítě nebo služby elektronických komunikací, příp. provozovatel rušené radiokomunikační služby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě vzniku rušení nebo chybovosti signálu musí provozovatel zařízení využívajícího rádiové kmitočty, popř. poskytovatel služeb elektronických komunikací, který je poskytuje prostřednictvím zařízení využívajícího rádiové kmitočty, nebo provozovatel radiokomunikačních služeb (dále souhrnně jen "provozovatel"), vždy nejprve zajistit kontrolu vlastního rádiového zařízení a přesvědčit se o jeho bezchybném stavu.

Kontrolou doporučujeme pověřit odbornou servisní firmu.

Je třeba zkontrolovat:

  • bezchybnost a správnou instalaci provozovaného vysílacího i přijímacího zařízení, včetně antén, anténních svodů a přidružených zařízení,

  • kvalitu vysílaného signálu,

  • dodržení minimální požadované úrovně přijímaného signálu,

  • odpovídající nastavení citlivosti přijímačů (terminálů) atd.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

V případě, že se provozovatel ujistil o bezchybném stavu vlastního rádiového zařízení a problémy nadále přetrvávají, může se obrátit na místně příslušný oblastní odbor Českého telekomunikačního úřadu.

Rušení nebo chybovost signálu lze oznámit písemně, telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty (viz bod 16).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Oznámení o vzniku rušení nebo chybovosti signálu přijímají a vyřizují místně příslušné oblastní odbory Českého telekomunikačního úřadu, popř. se lze obrátit na odbor kontroly a ochrany spotřebitele Českého telekomunikačního úřadu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici:

  • individuální oprávnění k využívání rádiových kmitočtů, bylo-li vydáno,

Nezapomeňte uvést název a sídlo firmy, event. vaše jméno, příjmení, bydliště a spojení (telefon, e-mail).

Dále je vhodné popsat okolnosti, které se rušení nebo zhoršené kvality týkají (např. rušený kmitočet nebo kmitočtové pásmo, jak se projevuje, v jakých časových intervalech apod.).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny; oznámené případy řeší příslušné odbory Českého telekomunikačního úřadu v pořadí dle doručení.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Subjekt, jehož zařízení nebo činnost způsobuje rušení - kontrolovaná osoba.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Součinnost při místním šetření.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Lze využít elektronickou adresu Českého telekomunikačního úřadu: podatelna@ctu.cz, datovou schránku Českého telekomunikačního úřadu: a9qaats nebo elektronický formulář pro oznámení rušení (podání je možné učinit bez elektronického podpisu).

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.