Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 10.00 hodin do 12,00 hodin.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa: +420 722 072 770

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz bude obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Gabriel

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Světový den boje proti tuberkulóze
  • Den Horské služby

Zítra má svátek Marián

Aktuální počasí

Počasí dnes:

24. 3. 2019

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky. Denní teploty 9 až 13°C. Noční teploty 6 až 2°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 125
TÝDEN: 4351
CELKEM: 558909

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Výdejem výpisu o využití údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů o tom, které subjekty (orgány veřejné moci) využily referenční údaje konkrétní fyzické osoby ("subjektu údajů") a za jakým účelem.

O vydání výpisu o využití údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 14 odst. 4 a § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.

Údaje lze poskytnout za období 2 let zpětně od data podání žádosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby.

Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Tento proces je zahájen vyplněním formuláře "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek je zpracován elektronický výpis o využití údajů z ROB.

Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.

Výpis obsahuje identifikaci žadatele a seznam subjektů, které v zadaném časovém intervalu, maximálně 2 roky zpětně od data podání žádosti, využily údaje o žadateli vedené v ROB.

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy, žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné; totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu o využití údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

28. Popis byl naposledy aktualizován

13.03.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.