Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

 

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 8.00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa:

+420 602 194 909

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz byl obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Kryštof

Zítra má svátek Zita

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Den, kdy mluvíme jako piráti

Aktuální počasí

Počasí dnes:

18. 9. 2019

poloj

Bude skoro jasno až polojasno, odpoledne až oblačno. Denní teploty 12 až 16°C. Noční teploty 6 až 2°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 367
TÝDEN: 1723
CELKEM: 1074750

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Výpis údajů z Registru obyvatel

3. Pojmenování (název) životní situace

Výpis údajů z Registru obyvatel

4. Základní informace k životní situaci

Výdejem údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů, které jsou v ROB o fyzické osobě ("subjektu údajů") vedeny.

O vydání výpisu údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O vydání výpisu údajů z ROB může požádat fyzická osoba starší 15 let, případně zmocněnec na základě zvláštní plné moci s úředně ověřeným podpisem zmocnitele (údaje se v takovém případě poskytnou zmocněnci).

Za fyzickou osobu mladší 15 let a osobu, jejíž svéprávnost byla omezena rozhodnutím soudu tak, že není způsobilá k podání žádosti, nebo která má soudem schválenu smlouvu o nápomoci nebo o zastoupení členem domácnosti, žádá o poskytnutí údajů zákonný zástupce, opatrovník, člen domácnosti nebo společně se subjektem údajů jeho podpůrce.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Údaje z ROB se poskytují na základě žádosti podané:

a) Z vlastní datové schránky - v rozhraní CzechPOINT@home (postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek).

b) Osobně - na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT v případě, že žadatel nemá zřízenu a aktivovánu datovou schránku, nebo u kteréhokoli obecního úřadu obce s rozšířenou působností, krajského úřadu nebo u Ministerstva vnitra.

c) V listinné podobě - zaslané kterémukoliv obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, krajskému úřadu nebo Ministerstvu vnitra.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Žádost podaná prostřednictvím vlastní datové schránky

Tento proces je zahájen vyplněním formuláře "Žádost o výpis údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

Na základě vyplnění formuláře a jeho následným odesláním prostřednictvím Informačního systému datových schránek je žadateli zpracován elektronický výpis údajů z ROB.

Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.

Výpis obsahuje identifikaci žadatele, a dále může obsahovat kompletní údaje k jeho osobě, případně jen žadatelem vymezený rozsah vybraných údajů, které jsou o něm vedeny v ROB.

Žádost podaná osobně

V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT nebo u kteréhokoli obecního úřadu obce s rozšířenou působností, krajského úřadu nebo u Ministerstva vnitra provede žadatel svoji identifikaci pomocí elektronicky čitelného identifikačního dokladu.

Žádost podaná v listinné podobě

Žádost lze podat na kterémkoli obecním úřadu obce s rozšířenou působností, na krajském úřadu nebo na Ministerstvu vnitra.

Žádost podaná v listinné podobě musí obsahovat následující údaje subjektu údajů:

  • jméno, popřípadě jména, a příjmení,

  • datum a místo narození,

  • číslo a druh elektronicky čitelného identifikačního dokladu,

  • adresu místa pobytu, popřípadě jinou kontaktní adresu,

  • rozsah požadovaných údajů a formu jejich předání.

Žádost musí být opatřena úředně ověřeným podpisem; úředně ověřený podpis se nevyžaduje, je-li žádost podepsána před zaměstnancem zařazeným ve správním orgánu, vůči kterému směřuje.

Osoba žádající za subjekt údajů musí dále prokázat svoji totožnost.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

U osobního podání je nutné mít s sebou elektronicky čitelné doklady umožňující elektronickou identifikaci.

U občanů České republiky občanský průkaz nebo cestovní pas, u cizinců doklad o povolení k dlouhodobému pobytu na území České republiky (např. průkaz o povolení k pobytu).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Žádost o výpis údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Výpis údajů z ROB je generován zpravidla v rozsahu jedné stránky formátu A4.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost podaná prostřednictvím datové schránky je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb ROB.

Žádost podaná osobně na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je vyřízena okamžitě (na počkání), resp. v závislosti na dostupnosti služeb ROB.

Žádost podaná v listinné podobě kterémukoliv obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, krajskému úřadu nebo Ministerstvu vnitra je vyřízena ve lhůtě 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

28. Popis byl naposledy aktualizován

13.03.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.