Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

 

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 8.00 hodin do 12,00 hodin.

V den státního svátku zavřeno.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa:

+420 602 194 909

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz byl obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Čeněk

Zítra má svátek Ilja

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Den lízátek

Aktuální počasí

Počasí dnes:

19. 7. 2019

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 24 až 28°C. Noční teploty 16 až 12°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 139
TÝDEN: 1812
CELKEM: 632923

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

4. Základní informace k životní situaci

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Vzdělávací zařízení s právní subjektivitou (právnická nebo fyzická osoba).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o akreditaci na doporučeném formuláři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, který musí obsahovat tyto náležitosti, dle typu podané žádosti (profesní kvalifikace nebo čistá rekvalifikace) se mohou mírně lišit:

  • identifikační údaje,
  • doklad o zaplacení správního poplatku,
  • doklad o oprávnění k poskytování vzdělávacích služeb,
  • název rekvalifikačního programu,
  • název pracovní činnosti,
  • profil absolventa,
  • vstupní předpoklady,
  • forma vzdělávání,
  • rámcový rozvrh hodin výukového dne,
  • způsob ověření získaných znalostí a dovedností, složení zkušební komise (v případě dílčí kvalifikace autorizovaná osoba),
  • učební plán,
  • učební osnovy,
  • popis průběhu praktické výuky,
  • seznam literatury,
  • údaje o garantovi,
  • údaje o lektorském sboru,
  • popis materiálního, technického a prostorového zabezpečení,
  • informace o evidenci dokumentace,
  • vzor osvědčení o rekvalifikaci / potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Písemnou žádost o akreditaci, včetně dokladů, které tvoří přílohu žádosti (např. doklad k poskytování vzdělávacích služeb).
V průběhu I. pol. roku 2015 bude možné žádost podat v elektronické podobě přes Informační systém pro akreditace; aktuální informace naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
V současné době je publikována Databáze udělených akreditací, která je součástí Informačního systému pro akreditace.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Doporučené formuláře pro podání žádosti naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Formuláře jsou rozlišeny dle typu žádosti - na profesní kvalifikaci a čistou rekvalifikaci.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek za jednu pracovní činnost (jednu variantu učebního plánu) činí 1 000 Kč; lze jej uhradit převodem na účet nebo kolkovou známkou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta je 90 dnů ode dne doručení žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím elektronické pošty je možné zasílat dotazy k vyplnění žádosti, popř. jiné otázky.
Žádost o akreditaci zatím není možné podávat elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.02.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.