Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

 

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 8.00 hodin do 12,00 hodin.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa:

+420 602 194 909

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz byl obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Adriana

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Mezinárodní den boje proti narkomanii
  • Mezinárodní den na podporu obětí mučení

Zítra má svátek Ladislav

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Den politických vězňů
  • Světový den rybářství
  • Světový den sdělovacích prostředků
  • Světový den diabetiků

Aktuální počasí

Počasí dnes:

26. 6. 2019

j

Bude většinou jasno až skoro jasno. Denní teploty 33 až 37°C. Noční teploty 20 až 16°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 5
DNES: 458
TÝDEN: 2023
CELKEM: 619245

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o poskytnutí informace

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o poskytnutí informace

4. Základní informace k životní situaci

Požadovaná informace se týká rozhlasového a televizního vysílání v České republice.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat každá fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Informace jsou poskytovány na základě žádosti.
Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání poskytne žadateli požadované informace včetně doprovodných informací, s vyloučením pouze těch informací, u nichž to stanoví zákon.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

O informaci požádejte ústně (osobně), písemně nebo prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Tuto situaci můžete řešit:

  • telefonicky na čísle: 274 813 830,
  • faxem na tel. čísle: 274 810 885,
  • datovou schránkou ID DS: 2fjadja.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici průkaz totožnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žadatel hradí náklady spojené s vytištěním informace, pořízením kopie nebo záznamu informace a zasláním informace žadateli, a to ve výši:

  • 2 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A4,
  • 3 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A4,
  • 3,50 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A3,
  • 4,50 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A3,
  • 30 Kč za 1 ks nenahraného CD/DVD.
Pokud se jedná o informaci, která si vyžádá mimořádně rozsáhlé vyhledávání a zpracování, zaplatí žadatel náklady ve výši 300 Kč za každou započatou hodinu práce odborného referenta.
Náklady na poštovní služby jsou uplatňovány dle ceníku České pošty, s.p.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení je:

  • 3 dny - pokud požadovaná informace není v působnosti Rady pro rozhlasové a televizní vysílání,
  • 7 dnů - při žádosti o upřesnění požadované informace,
  • 7 dnů - v případě odkazu na již zveřejněnou informaci,
  • 15 dnů - pro poskytnutí odpovědi nebo informace o prodloužení lhůty,
  • 25 dnů - pro poskytnutí informace po prodloužení lhůty.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Na žádosti uveďte svoji identifikaci, jinak se žádost odkládá.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.

18. Jaké jsou související předpisy

Metodický pokyn ke sjednocení postupu orgánů veřejné správy při zajištění práva na poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Rozhodnutí o odmítnutí žádosti je přezkoumatelné soudem dle občanského soudního řádu; místně příslušným soudem je Městský soud v Praze.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

21. Nejčastější dotazy

 

22. Další informace

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání

26. Kontaktní osoba

Petra Du Toit

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

01.06.2014

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

Žádáte-li Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání o obsáhlejší informaci, volte přednostně písemnou formu.