Svoz odpadu

  • černá popelnice- směsný odpad- vývoz jednou v týdnu a to v noci z pondělí na úterý
  • hnědá popelnice - bio odpad - vývoz jedenkrát za 14 dnů a to též v noci z pondělí na úterý (každý sudý týden) - první jarní svoz bio odpadu je 2.4.2019.

 

Sběrné místo Pod Bory

Odpadní místo pro sběr velkoobjemového odpadu pouze pro občany města Sadská po předložení dokladu o zaplacení poplatku.

Provozní doba sběrného místa Pod Bory:
- pondělí, středa, pátek od 15,00 hodin do 18,00 hodin
- sobota od 8,00 hodin do 12,00 hodin.

Sběrné místo Hlouškova

Odpadní místo pro sběr bio odpadu a větví pro občany města Sadská.

Provozní doba sběrného místa ul. Hlouškova:
- úterý a čtvrtek od 15,00 hodin do 17,00 hodin
- sobota od 10.00 hodin do 12,00 hodin.

Vždy od 1.12. do 15.3 kalendářního roku je toto sběrné místo uzavřeno.

Info telefon sběrná místa: +420 722 072 770

 

SADKA

Pramen Sadky v Prokopově ulici je v provozu každý den v době od 9:30 do 10:30 a od 15:00 do 16:00. V zimním období je pramen mimo provoz. Provoz bude obnoven 2.4.2019.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Svátek má Radek

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Mezinárodní den boje za odstranění rasové diskriminace
  • Světový den poezie
  • Mezinárodní den zdravého spánku
  • Mezinárodní den loutkového divadla
  • Světový den Downova syndromu

Zítra má svátek Leona

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Světový den vody
  • Mezinárodní den invalidů

Aktuální počasí

Počasí dnes:

21. 3. 2019

poloj

Bude skoro jasno až polojasno, přechodně až oblačno. Denní teploty 10 až 14°C. Noční teploty 3 až -1°C.

Přehrát/Zastavit Další

Odkazy

Zlatý pruh Polabí

datové schránky

czech point

.

Svazek obcí NY-KO

cerekLogo Labská Stezka

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 4
DNES: 447
TÝDEN: 2542
CELKEM: 557100

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Záznam práva k nemovitostem do katastru nemovitostí

3. Pojmenování (název) životní situace

Záznam práva k nemovitostem do katastru nemovitostí

4. Základní informace k životní situaci

Záznam je zápis do katastru, kterým se zapisují práva odvozená od vlastnického práva.

Záznamem se do katastru zapisuje:

  • příslušnost organizačních složek státu a státních organizací hospodařit s majetkem státu,

  • právo hospodařit s majetkem státu,

  • správa nemovitostí ve vlastnictví státu,

  • majetek hlavního města Prahy svěřený městským částem hlavního města Prahy,

  • majetek statutárního města svěřený městským obvodům nebo městským částem statutárních měst,

  • majetek ve vlastnictví územního samosprávného celku předaný organizační složce do správy k jejímu vlastnímu hospodářskému využití,

  • majetek ve vlastnictví územního samosprávného celku předaný příspěvkové organizaci k hospodaření.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Návrh na záznam může podat ten, kdo má na jeho provedení právní zájem, orgán veřejné moci nebo územní samosprávný celek, který o právu zapisovaném záznamem rozhodl nebo je osvědčil.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postup při zápisu záznamem a listiny, které dokládají právo, které má být zapsáno, jsou upraveny v § 19 až § 21 zákona č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální zákon), ve znění pozdějších předpisů, a v § 27 a § 71 vyhlášky č. 357/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální vyhláška), ve znění pozdějších předpisů.

Katastrální úřad zjistí, zda je návrh na záznam podán oprávněnou osobou, zda je předložená listina bez chyb v psaní nebo počtech a bez jiných zřejmých nesprávností a zda navazuje na dosavadní zápisy v katastru; je-li způsobilá k provedení záznamu, provede katastrální úřad zápis do katastru, jinak vrátí listinu s písemným odůvodněním tomu, kdo ji předložil.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním návrhu, ke kterému přiložíte příslušnou listinu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na katastrálním pracovišti, příslušném dle místa polohy nemovitosti.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Návrh a listinu, která potvrzuje práva odvozená od vlastnického práva.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formuláře nejsou povinné.

Můžete však využít existující vzory formulářů, které získáte na kterémkoliv katastrálním pracovišti nebo on-line na internetových stránkách Českého úřadu zeměměřického a katastrálního.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za provedení záznamu se nevybírá žádný poplatek.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Katastrální úřad zapíše změnu do katastru nemovitostí do 30 dnů od doručení listiny, která je podkladem pro záznam.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Ti, kterým svědčí uvedené odvozené právo, jsou povinni zejména:

  • na vyzvání doplnit chybějící údaje a odstranit chyby v jimi vyhotovených listinách, které předkládají k zápisu do katastru, a to do 30 dnů ode dne, kdy jim byla doručena výzva,

  • ohlásit katastrálnímu úřadu změny údajů katastru týkající se předmětných nemovitostí, a to do 30 dnů ode dne jejich vzniku, a předložit listinu, která změnu dokládá; tuto povinnost vlastníci a jiní oprávnění nemají u změn katastru, vyplývajících z listin, které jsou příslušné státní orgány povinny zasílat katastrálnímu úřadu přímo k zápisu do katastru,

  • na vyzvání předložit ve stanovené lhůtě, ne však kratší 30 dnů, příslušné listiny pro zápis do katastru,

  • v přiměřené lhůtě v případě, že jimi vydaná listina předložená k zápisu do katastru obsahuje chyby v psaní, počtech nebo jiné zřejmé nesprávnosti, sdělit katastrálnímu úřadu na jeho výzvu správné údaje nebo listinu opravit, umožňuje-li to jiný právní předpis.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

28. Popis byl naposledy aktualizován

16.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.